S1, A14: Efter att ha berövats vinsten på Kareoke Dokie, börjar Jade och Cat planera sin hämnd på Haley och Sara. För att överlista sina fuskande motståndare tar de hjälp av Tori, som utklädd till en riktig nörd vinner publikens hjärta.