Batman: Caped Crusader Jägarnas natt
S1, A4: När borgmästare Jessop samlar ihop en insatsstyrka för att fånga Batman, sätts inspektör Montoya i ledningen. Inspektörerna Flass och Bullock tar saken i egna händer i ett försök att fånga Batman och försätter Gotham i fara.