Drive with Swizz Beatz Japan: Power of Influence
S1, A2: I Japan besöker Swizz och Nasir artisten som ombildar Porsche 911 för hand, och tandemdrifting i Tokyos underjordiska bilscen med Kaido-förare. De besöker också lokala platser i en lowrider specialbyggd av Dread Lions Car Club.