Jaune du Doubs
S1 A3: Johnny gör ett oroväckande fynd bland Jordnäras mörka hemligheter och försöker få hjälp utifrån. Victor och Nicole börjar komma närmre varandra vilket skapar problem för dem, men även för andra.