Jelly Beans
S8 A2: Gregg beger sig till Dublin för att ta reda på hur det populära godiset Jelly Beans produceras på industriell skala. Historikern Ruth Goodman berättar om gelé och lösgodisets historia medan Cherry lär sig mer om glukosens påverkan på kroppen.