S1, A6: Medan Selby längtar efter ett telefonsamtal från Costello försöker han vänja sig vid sin nya verklighet. Costello har hittat en trygg plats att landa på, men måste fortsätta extraknäcka för att överleva. Gloria velar över ett livsomvälvande beslut.