Grand Designs: The Street Jitinder + Craig & Leah
S2, A5: Säsongsavslutning. Leah och Craig lämnar militärlivet för en modern träbeklädd villa, fri från disciplin och tristess. Jitinder, utan byggvana, projektleder själv bygget av en lyxig Hollywood-inspirerad ungkarlslya.