Joel & Katherine BOTH Lactate
S1, A4: Jo Brand, Joel Dommett, Nish Kumar och Rosie Jones öppnar dörrarna till sina loger och diskuterar falska nyheter, hur det är att bli catfishad och ett pinsamt problem uppstår i garderoben.