S1, A103: Förvänta dig en storm av kaos och underliga upptåg i ett avsnitt fullt av besynnerligt bus. Häng med en grupp nyfikna karaktärer när de stöter på trolska mysterier, träffar märkvärdiga figurer och ger sig ut på egendomliga äventyr som lär oss nyttiga läxor om vänskap, mod och teamwork.