Judge Me Tender
S21 A23: Moe blir inbjuden som gästdomare på American Idol. Och medan Moe är upptagen med sin nya karriär har Homer ingen att umgås med efter jobbet, vilket leder till att han spenderar mer tid hemma och driver Marge till vansinne.