Os Segredos Da Tia Catia Julafton
S7, A1: Varje jul improviserar tant Cátia i köket! I år lagar hon traditionella "sonhos", med en generös, gräddig torskfyllning och en paj av egen hemgjord deg med en härlig fyllning av rapphöna. Och för att göra godisbordet ännu vackrare skapar tant Cátia en julgran av smördeg och vaniljkräm med mandel.