Jungle Rules
S1 A4: Miki tycker att de andra är nedlåtande, och dessutom kan en samfällighetsförening stoppa bygget, så teamet står nu inför stora problem med personal och logistik. Scott hjälper French Montana att förvandla ett rum till en biosalong med djungeltema.