S9, A13: Dwight får uppdraget att anställa en deltidssäljare som ska ersätta Jim, han sätter ihop ett dreamteam med sina egna vänner. I rollerna: Jenna Fischer, Ellie Kemper, Craig Robinson, Ed Helms, John Krasinski, Rainn Wilson, m.fl. Del 13 av 23: Junior salesman.