Citadel: Diana Jupiter
S1, A6: Medan Diana överväger sitt val, jobbar Edo på ett kraftfullt nytt vapen. Ettore försöker komma närmare sin son genom att spela ut ett sista oväntat kort. I tillbakablicken sörjer Zanis Enrico medan Diana inser att hon är den sista Citadel-agenten vid liv.