Cold Case: The Complete Series Jurisprudence
S7, A3: Valens har koppling till en tonåring vars mord 2004 i ett ungdomsfängelse utreds av teamet. Lilly tar upp kontakten med tidigare kärleken Eddie Saccardo (BOBBY CANNAVALE).