Justice
S1 A6: Genom Nikole Hannah-Jones familjeberättelse och ett samhälle i Georgia som kämpar för återställande, undersöker "Justice" de historiska händelser som förnekade svarta amerikaner möjligheten att bygga generationsrikedom och vad vi är skyldiga ättlingar till slaveriet.