Dinosaurier Kastardagen
S1, A3: När dinosaurier blir 72 år gamla kastas de från en klippa ner i en tjärpöl så de inte blir en börda för deras familj. Earls svärmor, Ethyl, fyller snart 72 och Earl kan knappt bärga sig. Men när sone Robbie föreslår att mormor Ethyl flyttar in med dem istället, kan Earl bli den första dinosaurien att ge upp sin håla för att hålla samman familjen.