katastrofala tekniska fel
S1 A3: Kaos och katastrofer kan inträffa var som helst och människor som fångas mitt i dem lyckas ofta filma det osannolika som sker. I denna actionfyllda serie ser vi verkliga ögonblicksfilmer filmade mitt i totalt kaos.