Katie Autry
S1 A6: Efter en kväll på en studentföreningsfest fick förstaårselev Katie Autry från Western Kentucky University skjuts hem till den förmodade säkerheten i hennes studenthem. Timmar senare skulle ett chockerande våldsdåd skaka campus och hela delstaten Kentucky.