Kevin Hart
S11, A41: I ett timslångt avsnitt döps programmet om till "Hartdiculousness" när Kevin Hart kommer till Rob, Chanel och Steelo för att prata om sin nya film "Night School", behandla deras "Inlärningsherpes" och fly från några "Stora jävla mansduvor".