S2, A19: Jack letar fortfarande efter bevis på att den cypriotiska inspelningen är falsk. President Palmer slits mellan att hålla nere antalet militära dödsoffer genom ett överraskande anfall och att helt och hållet avblåsa. Tony försöker ta reda på vad grälet mellan Michelle och Carrie beror på.