S2, A23: Jack försöker använda den person som kan hjälpa till att förhindra det militära angreppet nu när det verkligen gäller. Palmer fortsätter sina ansträngningar för att bevisa att landet ger sig ut i krig baserat på falska bevis och ber sin advokat att ta reda på allt han kan om Peter Kingsley, mannen som anlitade hackaren.