Kontroll över
S1 A4: Ett mordförsök sker på president Reagan, och Philip och Elizabeth kämpar med att hantera de negativa inverkningarna inom KGB. Samtidigt pressar Stan sin informant i Rezidentura att ta reda på om KGB låg bakom mordförsöket.