Kortens hjärta
S1 A1: Yugi och hans vänner är imponerade över farfars samling av Duel Monsters-kort men när den topprankade duellisten och hänsynslösa storpampen, Kaiba, kidnappar farfar för att få tag på det sällsynta Blue Eyes White Dragon-kortet, måste Yugi möta Kaiba i den slutgiltiga Duel Monsters-uppgörelsen och hämnas sin farfar!