Krigskonst
S4, A6: När en kvinnlig militärofficer anklagar en civilentreprenör för att ha försökt våldta henne i Afghanistan försöker Alicia bevisa att han inte skyddas av en lag som förbjuder militärer att stämma försvarsmakten. Samtidigt dyker ett nytt överraskande hinder upp i Peters försök att bli guvernör.