S1, A4: Sadie övar på en klister-trollformel. När hon trollar börjar en underlig vätska bubbla fram i kitteln. Sadie doppar en pensel för att undersöka. Snart märker hon att penseln fastnar i handen! Hon snärtar till med handleden och försöker få bort penseln men den går inte att rubba. Efter flera försök flyger den till slut av och hamnar på en rustning. Där fastnar den! Allt klistret kommer i kontakt med fastnar vid något eller någon tills också Gilbert och Sadie fastnar vid varandra!