Kung Pao Chicken
S1, A1: Julie Rafters liv vänds upp och ner när, efter sex års frånvaro, en återförening i staden avslöjar att resten av familjen Rafter krisar, vilket får henne att ifrågasätta sin egen småstadslycka.