Superstore Lady Boss
S5, A11: Efter Cloud 9:s förvärv kämpar Amy med att kontakta butikens nya moderbolag. Sandra anlitar Garrett och Dinas hjälp för att stå emot Carol. Glenn brottas med ett stort karriärbeslut.