Hollywood Medium With Tyler Henry Lala Kent, Jesse Tyler Ferguson, Holly Robinson Peete
S4, A4: "Vanderpump Rules" star Lala Kent is brought to tears when Tyler connects to her recently departed father; Tyler's reading for Jesse Tyler Ferguson brings forth long-hidden family secrets; Tyler shares emotional messages with Holly Robinson Peete.