Last
S2 A1: Jack Ryan söker efter sanningen bakom Venezuelas transaktioner med olika världsmakter. James Greer, som riskerar att petas från sin nya tjänst i Ryssland, ansluter sig till Jack i Venezuela och de båda blir inblandade i en venezuelansk ledares kampanj för att bli omvald.