Lay, Lady, Lay
S1 A6: Cutter fortsätter att göra Toms liv till ett helvete, men hur Tom än försöker så kan han inte bli av med honom. När Tom vänder sig till Loudermilk för att få hjälp, upptäcker han snart att han får klara sig själv.