Le Mans Maserati
S2, A2: Jodie Kidd vill att mekanikerna Shane och Dan ska bygga om en Maserati Ghibli så att den når upp till 320 km/h – en närmast omöjlig uppgift med tanke på att bilens ursprungliga toppfart är 240 km/h.