Let Down
S1 A1: Vi presenterar en ny generation tonårsmammor. Angel håller om sitt barn medan pojkvännen är på puben. Whitney är i 38:e veckan och enorm! Chloe känner sig knäckt, Isha ensam, och Ellie är bara arg! Det här är 'Teen Mom UK'!