S1, A5: Medan Grissom och Sara närmar sig vem som satte dit Hodges undersöker CSI-teamet ett mordmysterium på 10 000 meters höjd, när ett fraktflygplan landar autonomt på McCarran Airport och alla ombord har dödats.