Like Father, Like Daughter
S4, A3: Frank kommer sin godtrogna dotter Sammi (EMILY BERGL) närmare (kanske för nära). Fiona blir kompis med Mikes narkotikaberoende bror Robbie (NICK GEHLFUSS).