Liver, I Hardly Know Her
Det spårar ur för Fiona. Hon bryter mot flera regler för sin skyddstillsyn, genom att ha varit ute och festat tillsammans med Robbies knäppa kompisar. När familjen inte hör av henne ställer de om sig till räddningsmanskap, inte alls olikt hur det varit tidigare tillsammans med Frank.