I det vilda Indien Livet som gibbon
S1, A1: Hoolock Gibbons är sanna specialister på den indiska djungeln. Ungarna lever i sammansvetsade familjegrupper och måste ägna upp till 9 år åt att lära sig alla de färdigheter som krävs för att överleva ensam.