Livstids förråd
S3 A11: Efter ett läkarbesök och efter att ha missat samtalet med provresultatet, utgår Phil från det värsta och börjar säga farväl. Samtidigt dyker Javier upp igen oväntat och tar med Manny till hästkapplöpningen för att fira hans födelsedag, och en tävling bryter ut när Mitchell vinner ett pris för miljöaktivism och de försöker att se vem som har den största trofén.