Long Shot
S1 A10: När en fredlig ceremoni blir dödlig samarbetar Major Crimes och FBI för att spåra upp en farlig krypskytt. Dessutom förhandlar Raydor fram ett avtal som till och med Provenza kan ställa sig bakom.