Looking Glass
1997, på en lugn ö i BC, går fjortonåriga Reena Virk på en fest och kommer aldrig tillbaka hem. Hennes försvinnande fascinerar en romanförfattare som återvänder till sin hemstad och dras in i de tonårsmisstänktas dolda värld...