Lord of the Bling
Efter att ha anlitats av hiphop-tungvikten Percy "Bone" Hamilton (ANTHONY ANDERSON - Kangaroo Jack, Barbershop) för att hitta sin kidnappade dotter, tittar Veronica och Keith på musikmagnats långa lista med fiender och familjemedlemmar och flickans Neptune High-sällskap för att få ledtrådar om var hon befinner sig. Under tiden, efter sin mammas uppenbara självmord, står Logan cyniskt ut...