Louis T. Steinhil : Conclusion
S7 A2: Liz, Dembe och teamet fortsätter sitt sökande efter Red. Red gör ett flyktförsök med hjälp av en oväntad bundsförvant och inser att han inte är Katarina Rostovas enda måltavla.