Love Can't Wait
S4 A1: Ed, Avery, Geoffrey, Lisa, Stephanie, Yolanda och David är ute på uppdrag för att träffa sina utrikes själsfränder i verkliga livet för första gången. Dessutom: Darcey söker svar!