Luck of the Draw
S1 A13: Benton blir avbruten mitt i en operation eftersom hans dementa mamma är försvunnen. Kayson anklagar formellt Lewis för att bära ansvaret för en patients död. Carter måste rycka in och ta hand om Bentons nya AT-läkare.