S1, A4: Idag ska Filipa göra ett bra alternativ till lunch för vänner och familj! Börja med efterrätten, en Grand Gateaux, sedan en god marulkspasta och, till förrätt, paj med smördeg, snabb att tillaga och ännu snabbare att äta!