Lyckliga vartefterdyningar
S1 A20: Nick (David Giuntoli) och Hank (Russell Hornsby) kallas in för att utreda en rik matriarks mystiska död efter att hennes styvdotter förlorat allt till lurendrejare. Under tiden undersöker Juliette (Bitsie Tulloch) Nicks föräldrars mystiska död i ett försök att hjälpa honom att få sinnesro. Silas Weir Mitchell, Sasha Roiz och Reggie Lee finns också i rollerna.