Mammas små hjälpredor
S1 A1: Daimon Helstrom undersöker en besatt pojke i Oregon. Samtidigt håller Ana en auktion i San Francisco för att avslöja en brottsling. Oroväckande händelser på S:t Teresas mentalsjukhus bekymrar syskonen vars mor är en patient där.