Weeds Måste hitta tårna
S2, A7: Nancy hanterar Andys växthusolycka, Silas betyg och Shanes förälskelse. Celia njuter av segern över Doug tack vare ett omröstningsfel och tillkännager snabbt stadens nya drogfria regler.