All-in team Jumbo Visma Master and servant
S1, E2: With doubts in mind, team leader Tom Dumoulin begins the first grand tour of the year: the Giro d'Italia. His dream to return to the highest level after his unscheduled break as a cyclist immediately falls apart. Meanwhile, Koen Bouwman, his companion at the training camp in Colombia, exceeds expectations in the Giro. Together, they achieve a feat that nobody thought was possible.