Matfajt, Mata inte familjen Turner
S8 A5: Efter att Timmy nästan tvingats äta sin mammas äckliga mat, önskar han att hon var världens bästa kock. - Familjen Turner vinner en tävling och ska få bli den första familjen i rymden.